Glossybox - summer romance!


Glossybox - vilken julafton det blev såhär mitt i sommaren! :)

Blev medlem hos Glossybox för ett par veckor sedan och fick idag mitt första paket. Och vilken fint paket sedan. Jag gillade hela presentationen. Fin låda med silkespapper och rosa fint band runt. Och innehållet gick inte av för hackor det heller.



1. ODD MOLLY, "Sun-Day" Post Sun Lotion (full size)
En aftersun-produkt är snäppet sent att få såhär nästan framme vid augusti. Luktar ljuvligt dock, så som Odd Mollys produkter ofta gör.

2. Alessandro, heel Rescue Balm
Mycket välkommen produkt såhär på sommaren. Fötterna som nästan jämt är barfota tar lite stryk såhär i sommartider.

3. Brilliantsmile, Whitening+ Toothpaste (full size)
Testade nu ikväll. Känns fräscht i munnen efter tandborstningen (gör det väl förvisso efter de flesta tandborstningar!). Om den kommer ge mig vitare tänder är väl tveksamt, men den får gärna överraska...

4. Anatomicals, Farewell the Scarlet Pimplehell, Cleansing Mud Mask (full size)
Känns alltid lite lyxigt att använda ansiktsmask. När jag kom ut från badrummet tyckte barnen att jag skulle fixa gurkskivor också, så klassisk såg jag ut. Jag gillade denna masken! Nu såhär efteråt känner jag mig ren och mjuk i hyn.

5. Alessandro, Pro White Nail Polish
Presenteras som en mirakelprodukt som neutraliserar missfärgningar på nagelytan, missfärgningar som kan uppstå från bland annat färgade nagellack.
Använder mest klara nagellack, brukar därför inte stöta på detta problem. Testade lacket, och det kan ju också användas som ett vanligt klart lack.

Tummen upp alltså för Glossybox!
Dels för produkterna men också för den lyxiga känslan när man öppnar sitt paket. Spontant kan jag känna att den gärna får komma oftare än 1 gång i månaden. Varannan eller var tredje vecka hade varit toppen, eller så är det jag som tycker det känns länge till nästa paket. Och det är ju ett gott betyg.

Maken undrade om det fanns Glossybox för män, känns som att det finns marknad för det också...

Update: Japp, till hösten ska manliga motsvarigheten lanseras. Gillar vi.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej och tack för titten och kommentaren hos mig. :)

Jag har också Glossybox och fick ungefär samma produkter som du. Det är alltid som julafton då man hittar en låda i brevlådan. :)

Kram och ha en fin dag!

2012-08-02 @ 08:30:40
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0