Höstfeeling




Idag steker vi pannkakor och konstaterar att en regnig dag som denna är det rätt skönt att skrota runt hemma. Börjar bli lite höstfeeling över både väder och aktiviteter.
Men lite mer sommarväder hoppas vi fortfarande på. Jag har ju inte ens doppat mig (benen räknas nog inte) i havet ännu. Eller jo jag doppade mig en massa gånger när vi var i Florida i juni, men inte i vårt något kyligare vatten.
Barnens hösttermin drar igång nästa vecka, vet att jag tänkte det förra året och förmodligen även förrförra året...men detta sommarlovet har verkligen rusat fram. När vi åkte till Florida och hade hela sommaren framför oss kändes det som om man hade hur långt sommarlov som helst framför sig.

Men nu är vi här i augusti. Redan.

Kommentarer
Postat av: william & Louise

gott med pannkakor:D

2012-08-06 @ 15:19:41
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0